بلــد الامیـــن

بلــد الامیـــن
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

مادر-مسجد-معلم

دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۰۴:۱۱ ق.ظ


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۷
محمد ابراهیم نامدار

نظرات  (۷)

۲۶ تیر ۹۲ ، ۲۳:۱۰ فائزه سعادتمند
یاد پرچمدار گفتمان مقاومت بخیر...
حرفهای فراموش شدهرو زنده کرد برا مردم!
-
مادر...
مسجد...
معلم...
پاسخ:
...
۲۰ تیر ۹۲ ، ۰۲:۵۴ روح الله فاضل
سه ضلع مادر-مسجد-معلم همان است که آقای جلیلی نیز در مناظره فرهنگی روی آن تاکید داشتند اما اشاره کردن به آن در کلام رهبری بسیار جالب است... بسیار متشکر بابت این پست؛ خیلی عالی است...
پاسخ:
خواهش میکنم.نظر لطفتونه.
۱۸ تیر ۹۲ ، ۱۱:۵۲ یعقوب کربلا
محتوا خیلی خوب بود
به ما هم سر بزنید
پاسخ:
ممنون از حضورتون.

این یک داستان واقعی است شاید پند آموز باشد…

 

مادرم یک چشم نداشت. در کودکی براثر حادثه یک چشمش را ازدست داده بود.

من کلاس سوم دبستان بودم و برادرم کلاس اول. برای من آنقدر قیافه مامان عادی

شده بود که در نقاشی‌هایم هم متوجه نقص عضو او نمی‌شدم و همیشه او را با


دو چشم نقاشی می‌کردم. فقط در اتوبوس یا خیابان وقتی بچه‌ها و مادر و


پدرشان با تعجب به مامان نگاه می‌کردند و پدر و مادرها که سعی می‌کردند

به روزم

 

۱۸ تیر ۹۲ ، ۰۱:۳۴ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
صحبت از گرمای هوا بود که به ماه رمضان رسید ...
امسال روزه می گیری؟
اگر خدا بخواهد...
من هم می گیرم، ولی کدام پزشک این همه سختی را برای بدن تایید می کند؟
همان که وقتی همه پزشکان جوابت کردند، برایت معجزه می کند
.
سلام بزرگوار
به روزم.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
سلام.
حتما میام
۱۸ تیر ۹۲ ، ۰۰:۰۸ رها پاک سرشت

درویش شعر میگویید شما؟!زندگی ام بهم ریخنه است....

به جر این دو انگشتر و گوشه و ی مسجد شما جایی ندارم‘کسی را ندارم!

-کسی نداری؟!...خیالت بی کس است که کس ندارد؟ نه.....

کس بی کسان علی است...یا علی مددی! این ناکس است که کس ندارد...فهمت بیجیک گرفت؟؟

بروزم!

سلام و ادب 
خداقوت
وقت کردید به ماهم سربزنید...
پاسخ:
سلام.ممنون ازحضورتون.
حتما میام.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">