بلــد الامیـــن

بلــد الامیـــن
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

تغیـیــر

شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۰۷ ق.ظ

کشیشی هنگام مردن گفته بود وقتی بچه بودم دلم می خواست دنیا رو عوض کنم.بعد فکر کردم دنیا خیلی بزرگه و باید کشورم رو عوض کنم.توی نوجوانی به خودم گفتم کشورم هم زیادی بزرگه و باید کاری واسه تغییر شهرم بکنم.
جوان که شدم فکر کردم شهرم هم زیادی گنده است و باید محله ام رو دگرگون کنم.به میانسالی که رسیدم تصمیم گرفتم از خانواده ام شروع کنم.و حالا در واپسین لحظه های عمر می بینم که باید از همون اول از خودم شروع می کردم.
و اگه این کار رو کرده بودم تا حالا تونسته بودم به سهم خودم ؛ خانواده ام ، محله ام ، شهرم ، کشورم و جهان رو تغییر بدم.



پی نوشت 1 : نکنه بخوایم بجای خودمون ، دیگران رو تغییر بدیم.نکنه بجای گرفتن آینه به سمت خودمون ، همش ذره بینی به سمت دیگران بگیریم.نکنه بخوایم همه چیز و همه کس عوض بشن و خودمون تکون کوچکی هم نخوریم.
نکنه گمون کنیم تحول یعنی عوض کردن دیگران. نه ، باید بدونیم قطعا با عوض کردن خودمونه که دنیای پیرامون ما هم عوض می شه.

پی نوشت 2 : امــروز تولــدمه ! (محمدابراهیم نامدار  23 سالش تموم شد!)

از همــتون صمیمانه میخوام برام دعا کنیــد بتونم تغیـیــر رو از خودم شــروع کنـم... التـــــماس دعــــــا


                   یا علی                                                    


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۹
محمد ابراهیم نامدار

نظرات  (۱۲)

۰۴ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۳۷ رضا غفاریان
تولدت مبارک
ایشالا به حق پنج تن عاقبت بخیر شی
پاسخ:
ممنون شما هم بشی
۳۰ تیر ۹۲ ، ۰۴:۱۸ محمدرضا محمودی
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام داداش من...
تولدت مبارک..
:)))))))))
:))))))))
ایشالا ک عمر با عزت داشته باشی همراه با سلامتی...
:)

پاسخ:
سلاااااام

قربونت داداش عزیز.

ممنون که اومدی
سلام
       تولدتون مبارک

ایشالا که در صف یاران امام عصر(عج) باشید 
پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم.

انشالله،شمام همینطور.
۲۹ تیر ۹۲ ، ۱۹:۳۴ فائزه سعادتمند
دعا میکنم قبل از اینکه بمیرانندتون، بمیرید...
-
به این 23 سال فکر کنید و حسابگرانه محاسبه کنید.
-
عمرتون باعزن انشالله
پاسخ:
از نظر زیباتون ممنون.
حتما
به به حاج آقا تولدتون مبارک....
مرسی از حضورتون
پاسخ:
مخلصیم حاجی..
مچکر که اومدی
۲۹ تیر ۹۲ ، ۱۹:۰۳ میــرزا حکیـم
سلام.. تو کامنت قبل از همچی گفتم ولی یادم رفت تبریک بگم..
تولدتون رو تبریک میگم.. با تاخیــر بپذیرید :)
پاسخ:
سلام...شما لطف دارین.
واقعا ازتون ممنونم.

:))
۲۹ تیر ۹۲ ، ۱۷:۰۲ میــرزا حکیـم
سلام.. داستان زیبایی بود.. برای شما دعا میکنم.. شما هم برای آدم شدن من در این ماه دعا کنید.. ممنون که سر زدید.. شما هم لینکید.. راستی آپم!

یاحق
پاسخ:
سلام

از شمام ممنونم

یا علی
۲۹ تیر ۹۲ ، ۱۵:۵۲ محمد حسین خانی کوثرخیزی
تولدت مبارک
ایشالا آدم شی
بعد برای ما هم دعا کنی آدم شیم
پاسخ:
قربونت.
آمین
تولد تولد
تولدت مبارک...
پاسخ:
خیلی خیلی ممنون...
سلام
خدا قوت
طاعات و عباداتتون مقبول درگاه حضرت حق
انشا .. همون اول به نتیجه آخری برسیم...
پاسخ:
سلام
انشالله

پیش بابایی می روم و از او می پرسم:
"ازدواج چیست؟"
بابایی هم گوشم را محکم می پیچاند و می گوید:
"این فضولی ها به تو نیومده، هنوز دهنت بوی شیر میده، از این به بعد هم دیگه توی خیابون با دخترای همسایه ها لی لی بازی نمی کنی، ورپریده!"
متوجه حرف های بابایی و ربط آنها به سوالم نمی شوم، بابایی می پرسد:
"خب حالا واسه چی می خوای بدونی ازدواج یعنی چی؟!"
در حالی که در چشمهایم اشک جمع شده است می گویم:
"بابایی بهتر نیست اول دلیل سوالم رو بپرسید و بعد بکشید؟!"
بابایی با چشمانی غضب آلوده می گوید:
"نخیر! از اونجایی که من سلطان خانه هستم

بااین طنز آپم

 

یاعلی

پاسخ:
چشم خدمت میرسم

یا علی

سلام ودرود

 اول تولدت مبارک . بهترین ها را برای شما ازدرگاه خداوند خواستارم چون شایسته بهترینها هستید.

 

حسن عاقبت برات ازخدا آرزو می کنم

 

خیلی خوبه که تغییر میخوای بکنی . درتغییرات رشد وجود دارد واین خیلی خوبه که شما ازالان میخوای شروع کنی

 

برات ارزوی موفقیت دارم

 

التماس دعا

 

یاعلی

پاسخ:
سلام.
 
ازخدا میخوام کسایی که واسم دعا میکنن اول برای خودشون عاقبت بخیری تضمین بشه وبعدش اگه لایق بودم برا من.

انشالله همه بتونیم خودمونو تغیــیــر بدیم.

خیلی خیلی ازتون ممنونم

محتاجیم...

یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">