بلــد الامیـــن

بلــد الامیـــن
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

حضرتــ خدیجه سلام الله علیها

جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۳۰ ق.ظ

                                                                                           
                              


در بحار الأنوار ( به نقل از عایشه ) آمده است : رسول خدا (ص) هرگاه از خدیجه یاد مى کرد از تعریف و تمجید او و طلب مغفرت براى وى خسته نمى شد. یک روز از او یاد کرد و من حسودى کردم و گفتم : خداوند عوض آن پیر زن را به تو داده است!

عایشه مى گوید : دیدم رسول خدا بشدّت خشمگین شد. من از گفته خود پشیمان شدم و گفتم : خدایا! اگر خشم رسولت را برطرف سازى، دیگر تا زنده هستم از خدیجه به بدى یاد نخواهم کرد.

مى گوید: چون رسول خدا (ص) حالت مرا دید، فرمود : چگونه این حرف را زدى؟! به خدا قسم خدیجه زمانى به من ایمان آورد که همه مردم به من کافر بودند. زمانى که همه مردم مرا از خود مى راندند او مرا پناه داد، زمانى که همه مردم مرا تکذیب مى کردند او مرا تصدیق کرد و زمانى که شما از فرزند محروم بودید، خداوند از من به او فرزند روزى کرد. عایشه مى گوید : پیامبر تا یک ماه شب و روز از خدیجه برایم تعریف مى کرد .

( میزان الحکمة ، ج 12، ص113)

                                                                                                                                  

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۸
محمد ابراهیم نامدار

نظرات  (۹)

۲۸ تیر ۹۲ ، ۲۱:۳۲ صابر قاضی خانی
سلام
وفات حضرت خدیجه کبری رو خدمت همه ی دوستان تسلیت عرض می کنم !
این شخص حضرت خدیجه رو دوست نداشت چون پیامبر دوستش داشت ، بازم این شخص علی و فاطمه و حسن و حسین رو دوست نداشت چون پیامبر دوستشون داشت ... بازم بگم ؟!

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
پاسخ:
سلام
ممنون.

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۱ یاسین کوچک
ای کاش خدا یه پیامبری در این زمان به ما میداد که این همه بدبختی نکشیم...
پاسخ:
...!
۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۸:۴۵ میــرزا حکیـم
سلام.. ممنون سرزدید.. مطلب خوبی بود.. استفاده بردم!..

یاحـق
پاسخ:
سلام.
خواهش میکنم.ازشمام ممنونم.
۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۶:۱۸ محمد حسین خانی کوثرخیزی
واقعا وفاداری حضرت محمد شاهکاره
پاسخ:
واقعا همینطوره...
۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۵:۵۴ فائزه سعادتمند
حضرت(س) غریبن این روزها...
پاسخ:
واقعا...
۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۵:۴۹ سید امیر علی حیدری
سلام بنده خوب خدا
قلمتان مستدام
عالی بود
وفات مادر واقعی مومنین جهان رو نیز تسلیت عرش می کنم
با افتخار لینک شدید
خداوند دشمنان اهل بیت رو معذب کنه
==============
پاسخ:
سلام ، بزرگوارید شما.

ممنون.منم تسلیت میگم به همه مومنین.
سلام

احسنت
پاسخ:
سلام

متشکــر
سلام
خدا قوت...
عالی

التماس دعا
پاسخ:
سلام
ممنون که سر زدید.
محتاجیم به دعــا
۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۱:۳۹ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
به روزم با:
+منبر مجازی
یازهرا(س)

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
سلام.
میام خدمتتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">